уторак, 9. април 2013.

Kad mogu drugi evo i mi se igramo urbanista.

Evo neki od nas su se takođe igrali urbanista i predložili svoje rešenje. Izmeštanjem petlje na suprotanu stranu Ibarske magistrale ublažila bi se sporna krivina i dobila nova, slična postojećoj pre groblja Orlovača a koja nije sporna, čime bi se sačuvala šuma i konačno uredila divlja deponija.

Gledajući ovu sliku nameće se još jedno sasvim logično pitanje. Ko je i zašto uopšte skretao Ibarsku magistralu sa stare trase i time pravio problem sa krivinom? Stara trasa bez sporne krivine sa na ovoj slici jasno vidi.

1 коментар:

  1. Ibarska je u tom delu "skrenula" s pravca zbog nove "deteline" tj. petlje. Ona bi zbog svojih gabarita kacila groblje koje se na tom mestu uzdize i bilo bi dosta zemljanih radova. Tako je izmestanje deteline proizvelo nase probleme jer su posle dosli projektanti (poput slona u staklarskoj radnji) i drzali se novog pravca koji im je diktirala petlja bez imalo truda da pokusaju da sve vrate na prethodnu trasu ili sto blize njoj kako bi spasili sumu

    ОдговориИзбриши

Bez psovanja, vređanja i prostakluka u svakom obliku.