Evo neki od nas su se takođe igrali urbanista i predložili svoje rešenje. Izmeštanjem petlje na suprotanu stranu Ibarske magistrale ublažila bi se sporna krivina i dobila nova, slična postojećoj pre groblja Orlovača a koja nije sporna, čime bi se sačuvala šuma i konačno uredila divlja deponija.
Gledajući ovu sliku nameće se još jedno sasvim logično pitanje. Ko je i zašto uopšte skretao Ibarsku magistralu sa stare trase i time pravio problem sa krivinom? Stara trasa bez sporne krivine sa na ovoj slici jasno vidi.
Gledajući ovu sliku nameće se još jedno sasvim logično pitanje. Ko je i zašto uopšte skretao Ibarsku magistralu sa stare trase i time pravio problem sa krivinom? Stara trasa bez sporne krivine sa na ovoj slici jasno vidi.
Ibarska je u tom delu "skrenula" s pravca zbog nove "deteline" tj. petlje. Ona bi zbog svojih gabarita kacila groblje koje se na tom mestu uzdize i bilo bi dosta zemljanih radova. Tako je izmestanje deteline proizvelo nase probleme jer su posle dosli projektanti (poput slona u staklarskoj radnji) i drzali se novog pravca koji im je diktirala petlja bez imalo truda da pokusaju da sve vrate na prethodnu trasu ili sto blize njoj kako bi spasili sumu
ОдговориИзбриши